090205

Idag är det en såndär dag då det inte finns ett skit på TV, och ladda ner någon film kan jag inte heller göra eftersom de tar typ 3 dygn innan den blir klar =(. Finns ju verkligen inget annat å göra än att titta på tv heller. Usch vilken tråkig dag, hatar torsdagar!!!

Imorgon blir det lasagne och lets dance, och på lördag blir det vin, melodifestivalen (hoppas jag iaf) och mina bästa vänner =D. Kan ju inte bli bättre :P Förstår om NI blir avundsjuka hahhaa.....



Stackars min Bunny som är sjukling, krya på dig Buns♥



Ps. En liten påminnelse till mig själv; Ladda Ipoden under natten så att den inte dör när du precis har satt dig på bussen och vet att du ska sitta där 20 min utan musik!!





Kommentarer
Postat av: Bunny

Tack Bunny <3

Postat av: Princess Leya I



Hahaha, skön "påminnelse till dig själv!"

Usch...du låter som jag...

kan inte fatta beslut, hur banala dom än är!!

Gud va jobbigt d e!!



Hoppas du...

(trots ångest & trötthet)

...får en jätte Fab Fredag/Helg!



Men d brukar du ju alltid få...

...så jag e inte det minsta orolig!



Vi hörs snart /

Ditt största Fan ;o)



2009-02-06 @ 22:17:34
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: mlan

Haha vilken gammal bild!! Kul

2009-02-08 @ 06:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback