090224

Sådär. Nu är jag hemma från semelkvällen=) Guud va gott de är med semla asså, verkligen smälter i munnen. Men det där fick bli min sista semla för i år, för nu börjar mitt nyttiga liv igen.....Åh tråkigt, jag som älskar att äta =)

Vi blev iaf några st. Gänget bestod utav mig, annie, josse, patric, anton, knutte, panna, matilda, amanda och michel. Jätte mysigt var det verkligen =D Kvällen slutade även riktigt bra för mig eftersom att gud verkade tycka om mig idag. När jag stod där vi busshållsplatsen i grusåsen och hade jätte jobbiga 14-åriga killar runt mig som skulle prata med mig hela tiden samtidigt som mina skor läckte in utav allt slask så hände det som jag alltid har bett om. Helt plötsligt stannar det en bil precis framför mig. Jag ser efter en liten stund att de är jocke och han frågar " Vill du ha skjuts?". Asså ni kan inte förstå hur lycklig jag blev. Jag slapp den där jävla bussen för en gång skull. Åh lycka verkligen =D

Imorgon blir det träning igen och sen senare på kvällen ska jag å Annie gå och se Bounce!!! Som vi har längtat.....



Nu ska jag titta på scrubs. God natt!!




Kommentarer
Postat av: linn

Det var typ sportlovs fest:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback