But inside im screaming

Jag vill bara att de ska bli måndag nu, hatar den här helgen!

Snart ska jag iaf väg och träna, även fast jag har jätte mycket träningverk från gårdagens pass. Känner att jag behöver få ur mig all irritation och aggression, annars kommer jag väl börja gråta som ett litet barn när som helst.


Jag har börjat tro på riktigt att jag har en förbannelse över mig. Att Gud straffar mig för något jag gjort. Det finns lixom ingen annan förklaring känns det som. Men det är orättvist. jag tror ju lite på de här med Karma, What goes around comes around. Men jag tycker att jag förösker va så snäll mot alla och tänker alltid på andras lycka före min egen och ändå  så händer det inte bra saker. De finns folk som har sårat både mig och andra männsikor, men dom är ändå hur lyckliga som helst idag. Vissa klarar sig hela livet utan att bli straffade. Vad har jag gjort som är så hemskt?!

Idag är det fredagen den 13:e också, de kommer ju garanterat hända mig nåt

Sådär, vilket postivt inlägg de vart. men man kan ju inte vara glad varje dag heller :P

Trevlig helg allihopa





Kommentarer
Postat av: Princess Leya I



Älskling...

Det har tagit mig Åååååår att inse att man kan

Ge & Ge & Ge & Ge & Ge

utan att NÅGONSIN få något tillbaka!



Såå Sorgligt men SÅ Sant!



Försök känna att :

Du har tur som inser det redan nu & inte om 10år !!

(som jag)



Du är en FANTASTISK Tjej med ett hjärta av GULD!!!

Jag är Oerhört stolt över dig &

Älskar dig mer än du någonsin kan drömma om!



Massa Kärlek & Kramar & Pussar till Dig

från Syster & Systerdotter Leya




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback