Dennis och Pontus


Jag har kommit på att jag aldrig nämner mina bröder i min blogg. Skriver ju alltid hur fantastiska mina vänner  är och hur mycket jag älskar dom =)

Jag har 2 underbara storebröder som jag Älskar otroligt mycket. Dom skulle gå genom eld och vatten för mig, och jag likdant för dom såklart. Vi har en alldeles egen humor och det finns inget bättre än och skratta med dom. Vi har tyvärr gått igenom en av dom jobbigaste sakerna här i livet, att förlora våran pappa. Men vi har gått igenom det tillsammans och jag är väldigt stolt över dom båda två ♥







Imårrn ska jag va sådär duktig igen och gå upp tidigt och åka å gymma. Så nu är det läggdags för mig

Ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäääävligt heta är dom också precis som sin lillesystra!

2009-02-19 @ 16:20:12
Postat av: "Den äldsta"

Tack sys, vi älskar dig med! :-)

2009-02-19 @ 17:36:12
Postat av: Jooz

Töööta!!

Postat av: Mlan

Tänk om man ända va sa gullig mot sina bröder;)

Puss gumman!

2009-02-20 @ 05:36:33
Postat av: Mimmi

Vad söt du är! Och jag är stolt över er alla tre :)

2009-02-22 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback