090116

Usch vilken hemsk natt jag hade. Jag somnade faktiskt redan vid 3-tiden,  men har efter det drömt mardrömmar hela natten. Jag vaknade fler ggr och var helt förstörd, drömmarna kändes så verkliga ovh jag vågade inte somna om. Men till slut kunde ögonlocken hålla sig uppe och jag började drömma läskigt igen. Många säger att man påverkas av att de är fullmåne ute och det var de inatt, eller det såg ut som de iaf. De är rätt sjukt faktiskt, att man drömmer mardrömmar när det är fullmåne. Jag tror ju verkligen stenhårt på det också.....

Snart ska jag åka ner på stan och möta upp Annie och jessica. Vi ska laga god mat hemma hos Annie och sen blir det bio. vi ska se bröllopsduellen som har premiär idag =)

Hoppas ni andra får en trevlig kväll =)



Ps. Annars har ju Jessan tagat folk på facebook på mina foton, bara sådär 150 st. De är inte alls jobbigt när det ploppar upp att man har ett nytt mail från facebook varannan sekund.





Kommentarer
Postat av: pershagens not so elite

hey pluffsy det var fan fullmåne i måndas duuuuuhhh

ps : du är efterbliven

2009-01-17 @ 13:52:36
Postat av: pershagens not so elite

hey pluffsy de va fan fullmåne i måndas duuuuhhhh!

p.s du är efterbliven.

2009-01-17 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback