090128

God Morgon allihopa =) Klockan är över 5 och jag har fortfarande inte somnat. Känns ju jätte kul, särkilt när jag vet att jag ska gå upp om 3 timmar för att åka å träna...wohoo!!
Känns lite onödigt att sova nu för då kommer jag ju va JÄTTE trött när jag ska upp sen. Men samtidigt är det skit tråkigt och vara vaken. Kommer säkert somna typ 7-halv 8 eller nåt hahah =)

Kom å tänka på att de är alla ♥-dag om typ 2 veckor och jag har inte ens någon att fira med :(. Vet iaf att jag kommer få en present av mamma, de får jag varje år hehe=)

Nee, sov Marre sov.....





Kommentarer
Postat av: Syster



Ajdå...låter ju som mig!

Insomnia e hemskt!

Speciellt tiden 5-8, då e allt dött...

Tv'n, Radion...VÄRLDEN!!

Usch å fy!



Faan d hade jag glömt!!!

För mig e d ju Leyas Födelsedag....

tänkte inte längre än så....



Men Äsch...Vi har ju iaf varandra!



Hahaha & tack & lov för våra Mammor...

för jag får oxå alltid paket den dagen ;o)



(våra) Mammor är BÄST!



Jag Älskar Dig...

& d e ju inte alls så tokigt ;o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback