Ny dag, Nya tag

Japp, då var det Måndag och jag har precis börjat mitt nyttiga liv igen. De är inte lätt att stå imot alla dom där goda sakerna. Men ja klarade det förut så jag ska klara det igen=)

Idag hände något som inte har hänt förut i mitt liv. Min kropp skrek efter grönsaker. Jaa ni hör ju, jag har lixom aldrig gillat grönsaker speciellt mycket, men idag fick jag typ abstinens. Jag orkade aldrig göra en hel sallad så jag skar bara upp några bitar av gurkan å dränkte de med citron och salt. Min magkatarr uppskattade säkert citronen jätte mycket haha =)

SEn har jag vart å gymmat med Josse på dan idag, äntligen har vi köpt vårat efterlängtade friskiskort=)

Nu ska jag åka hem till Annie och krypa ner i soffan och titta på Lost♥

Här får ni en snygg bild på mig å min bror









Kommentarer
Postat av: Mlan

hejjar pa dig o ditt nyttiga liv:) langt bort men ända!!Kom o tänka pa när vi at typ hundra mackor me kaviar ngn gang hemma hos er..till middag:)gott va de!!Kommer "snart" hem o da blir de svensson svensson, visst???pusss gumman!!

2009-01-14 @ 05:04:18
Postat av: Marre

jag tycker att du ska komma hem tidigare, de är ju typ ett halvår kvar lixom =( Klart vi ska titta på svensson svensson, jag lääängtar =)



Kom hem nu Emelie, vi saknar dig puuuusssss

2009-01-14 @ 12:25:47
Postat av: Jooz

kurr kurr... sesw snart på gymmet snygging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback