090702

Jaha, då va man inne i juli månad då. Herregud vad tiden går fort asså.  Bara njuta av varje sekund nu när vi har så fint väder =) Dock uppskattar jag inte värmen just nu när det är dödsvarmt i mitt rum och jag kan inte öppna fönstret för att då kommer alla möjliga insekter in, framför allt alla äckliga spindlar och jobbiga mygg som biter ihjäl än så att man ser ut att ha vattkoppor eller nåt. Inte kul är det heller att sluta kl.5 som resten av alla stockholmsbor och man ska trängas på både tunnelbana, tåg och buss i 29 graders värme utan AC. Helt underbart haha :P

Nee, jag vet att jag inte ska klaga när det äntligen är varmt....=). Snart vänder väl de och då kommer jag klaga på att jag fryser hela tiden. Suck, alltid är det nåt hehe

Här får ni två snygga pershagenbilder som annie önskat =)





Haha, underbart!

Var det dom du menade Buns??



Kommentarer
Postat av: Carla

Jobbar du i Estocolmo nu? Eller har fattade jag fel och är ute och cyklar?

Jag klagar också på värmen! Det är inte lätt för en liten spädis att vara i sånär värme, och då blir det mer jobb för mig =)

Postat av: Ankan

Helt rätt!

2009-07-03 @ 20:03:03
URL: http://annieakerberg.blogg.se/
Postat av: Din Lillis-Abstinenta Syster

Hur ska detta gå...?



1 Dag har gått ( 1 !!!! )

& min Lillis-Abstinens vet INGA GRÄNSER!!!

Saknar Dig som PiiiiiiP!!



Hoppas Allt gick Bra m. Flytten !?



Du har ALLTID en Öppen Inbjudan Här

& Sängen är ALLTID Bokad för Dig !

Tveka Inte !!



Tänker på Dig

SAKNAR DIG

Älskar Dig



Massa Kärlek från Söstra Din !



2009-07-06 @ 19:17:28
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback