090719

Då var man hemma i Sthlm igen =)  Jag å Jessan ligger å slöar framför tv:n just nu. Ska snart ner å hämta upp tvätten sen ska vi gå på en promis. Måste ju utforska Danderyd lite så man vet vart allt finns =)

Igår hade jag å Emma födelsedagsmiddag för päronen. Vi lagade mat i 6 timmar och det vart det lätt värt för maten blev ju himmelskt GOD!!!!

Förrätt: Foccaia och calamares
Huvudrätt: Köttfärsbiffar med rostad potatis och sallad och 2 goda såser till
Efterätt: Rabarberkompott med en slags vaniljkräm och crunchy, serverat i champagneglas=)

Sen blev det gott vin med kortspel till efter maten. Vi spelade plump =) En tradition i våran familj hehe. Jag förlorade ju också såklart :(

Ne, nu måste jag kila till tvättis

Puss å kram





Kommentarer
Postat av: Söstra Di



Hej Min Älskade Lilla Älskling !



Tack för...HELA Helgen !

Den har vart MER än Guld-Värd för Mig !

Har Njutit VARJE Sekund av att ha Dig hos Mig !



Är Så Lyckligt Lottad att ha Dig i Mitt Liv !

Älskar Dig Mer än Du Någonsin kommer Förstå !



*******



Fick Du & J i er Nån Mat då ?

Käkade upp Mina Rester igår, det var Mömsigt det !

;o)



Hittade Ni nåt Kul i Din Nya Hemstad ?

Hoppas Du Trivs & att det känns Bra & Rätt !?



*******



Har Inhandlat Ännu mer Gottis-Frukost !

Så nu Jäklar kommer Vi Njuta ÄNNU Mer än Sist !

;o)



Har även påbörjat Inköp till en Buffé / Brunch / Middag !

Så nu är det bara att boka ett Datum så kör vi ett

Pyjama-Party m. MASSOR av Mat % Gottis & Vin & Film !

(säg till om du kommer på nån film du/ni vill se)



*******



Tack igen för en Underbar Helg !

Love You Long Time !



MOAH

;o¤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback