Underbara dag!!

Jag å Emelie har haft en helt ubermysig dag. Vi steg upp vid 9-tiden, gjorde oss i ordning och tog tunnelbanan in till stan. Vi strosade runt lite i affärer och tittade. jag köpte då ingenting eftersom jag är totalt pank, men emelie var på hugget. Eller hon testade iaf massa kläder hehe :P.  Sen när magen skrek efter mat så åkte vi till Söder och åt på Snaps. Bästa uteserveringen verkligen och god mat hade dom också. Så där satt jag å Emzo å tittade på folk och snackade skit. och OM vi njöt!!! Älskar att jag bor i Stockholm <3 Sen fortsatte vi gå i affärer och avslutade sedan dagen med att gå ner till slussen för att köpa jorgubbar och glass som vi sedan avnjöt på en bänk och tittade ut över vattnet =D





Kommentarer
Postat av: Gissa 50:11 gånger *LOL*



Nämen Vadå Jag e Avis...Näerå...Inte Alls...

( Yeah Right !!! )



Har haft Djupt Samtal m. Mami om Flytt...

...Känns som att Jag Mycket Snart Följer Dig & flyttar Upp !!



Du kan väl be dom Du känner hålla Ögon & Öron Öppna !!

( typ "D" Osv.Osv. )



Saknar Dig JÄRNET !!!

Har påbörjat inköp av Middag & fixat Nya Filmer oxå !

Nu fattas Bara Du / Ni

sen Styr vi upp en Härlig Hel-Kväll m :

Kräftor & Buffé & Gottis & Vin & Film !



Pössar från Dina Tösa-Majjor !



Postat av: Jooz

Det vill man ju för fan inte missa ;)

2009-07-22 @ 22:35:10
URL: http://josefineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback