090612

Hallå dagboken!

Har vart uppe i Estocolmo med min mami idag. Fast vi var inte där för att shoppa. Vi lunchade med mina bröder och Meems (Mimmi). Vi var också där för en annan anledning, men de kommer jag hålla hemligt fram tills allting är klart =)

Nu ska jag snart åka hem till Jessan och mysa med henne och Bunny. Vi har beställt hem Big brother dvd:n från 2004 när gynning och dom var med. Kommer bli en super rolig kväll hihi. Den kostade lixom 10 kr, så då MÅSTE man ju köpa den =D

Smell you later....



Kommentarer
Postat av: Princess



Det lät ju Mysigt !

( trots vädret )



Men fy va Nyfiken Jag blir Nu !!!!

Ååååhhhh, TELL ME, TELL ME !!!

Hoppas, Vad det än är, att det går Som Du Vill...

för Det är Du Såååå Värd !



Hoppas allt är Bra i Övrigt !?

Älskar Dig !



P.S.



Tänkte att Vi skulle ha Middag vid Löning

( löning för mig är efter den 26:e )

Du, Jag & Päronen...hur låter det ??

Eller va det en Dålig idé ?



Tänkte ju att:

Dom Kör = du får skjuts Hit

Dom åker på kvällen = Du, Jag,

Vin, Snacks, Sleep-Over & Mys !?!?!?



Tänk på Saken !



D.S.



MOAH

;o¤



Postat av: Jooz

Fan va avis jag blev nu!

2009-06-13 @ 17:37:20
URL: http://josefineericsson.blogg.se/
Postat av: Carla

Den där säsongen med Kitty, Marie Picasso, Benji, Dominique och dom går ju varje kväll på tv400 ju!=)

2009-06-14 @ 23:23:50
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback