090629

Inte långt kvar nu. Åh jag längtar verkligen!!!!

Spenderar fortfarande mina dagar ute i solen med min Jessi. Kan det inte alltid få vara sånt här väder <3 saknar förstås en pool faktiskt. Någon som har pool som vill bjuda över oss kanske?? haha =) Igårkväll tittade vi på Så som i himmelen och Moulin Rouge. Jag och jessan är lite hemligt kära i Mikael Nyqvist hehe .Jag hade faktiskt inte sett någon utav dom innan och båda var verkligen jätte bra =) Vi avslutade kvällen (natten) med ett LOST avsnitt innan vi somnade gott i våra sängar =)

Imorgon blr det sola igen såklart =)





Kommentarer
Postat av: Sis & Princess



Trodde ni skulle ligga på Jessicas Baksida...

...Men Tji fick jag !

:(



Tänkte höra om vår :

"Födelsedags-Present-Till-Päronen"

fortfarande är Aktuell & hur vi isf ska planera !?

( När är du Ledig? VAD för Käk? osv. )



Janne fyller ju Nu, den 2/7 & Eva den 24/7



Vore Coolers om du hörde av dig

när/om du är här i Södra !

På Tors. e jag Buissey kl: o9-12

Annars är Jag DIN när än Du vill !

;o)



Löv ju Darling !

MOAH

;o¤

2009-06-30 @ 19:15:58
Postat av: Annie

Vart är Alla-var-där-bilderna från Trosa Buns <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback