Sooooommmmaaaaar

Äntligen är sommaren här. Som vi har längtat gott folk =D

Jag å Jessan har legat å solat på hennes baksida dom här 2 dagarna. Har även jobbat lite uppe i sthlm  och sovit hemma hos min bror och Katja. Jag är helt förälskad i lilla Hiro <3 hehe. Jag blir lycklig av att han kommer farandes som en raket klockan 7 på morgonen och väcker mig=D

Shiit vilken match de är nu, fotbollen alltså mellan sverige å serbien. Gooo Sverige!!!!

Imorgon ska vi till drottningholm och sola. Josse och patric har bjudit dit lite folk (eller mest patric då hehe) för lite picnic och kanske lite lekar. Mysigt ska det iaf bli. Ska föröska att komma ihåg kameran också =)

Nu måste jag fortsätta titta på fotbollen. De är ju jätte spännande =)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback