090316

Måste börja med å säga en sak.

Vänner är livet ♥

De ska man aldrig glömma =)

Apropå något helt annat. Jag har precis laddat ner Google earth. Det är verkligen hur coolt som helst. Kunde sitta flera timmar förut vid mamma och Jannes dator och bara titta runt på massa städer. Jag är värsta tönten, ja vet. Men nu har jag ju det på mn dator så nu kan jag sitta här hur länge som helst å bara "titta ut" över världen haha =)

Något jag har kommit på är också att jag är intresserad av historia och astronomi. Jag bara älskar att höra hur det var förr  i tiden och skulle göra vad som helst för att kunna resa tillbaka i tiden och se hur dom levde då.  Jag älskar också bilderboken som dom har i LT. Ni vet när nån har skickat  in en gammal bild från södertälje och så skriver dom om den. Tror inte det finns nån annan i min ålder som ens tittar på dom bilderna och vill läsa om dom förutom jag hehe. Sen har vi det där med astronomi också. Det är verkligen sååå häftigt. Stjärnorna, rymden, planeterna och allt annat. När det stod förut i aftonbladet om att dom kanske har hittat liv (inte människoliv dårå) på planeten mars blev jag helt extas och var tvungen att verkligen läsa allt om det. Jag låter verkligen som värsta tönten, men jag tycker om att va en tönt bland så det är helt okej.
Nog om hstoria och astronomi. Nu ska jag återgå till google earth och sen blir det nog lite OC

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback