090326

Jahapp, då kanske det var dags att blogga igen :P

Mina dagar är verkligen hur tråkiga som helst. Finns lixom inget att skriva om. Jag tränar, jobbar och sover. Träffar inte ens mina kompisar, då börjar det bli riktigt illa :(

Imorgon blir det jobb hela kvällen och på lördag kommer Daniel och hans mamma hit och äter middag, det ser jag fram imot =) Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag efter några glas vin bli as taggad på att gå ut. Jag kommer sitta å tjata på Daniel som absolut inte kommer vilja gå ut och då blir jag as grinig och tycker att hela kvällen är förstörd haha=) Jag kan verkligen bli som ett litet barn iibland när jag inte får min vilja igenom :P

Om exakt 1 vecka och 2 dgr så är det min födelsedagsfest =) Åh det ska bli sååååå roligt. Om jag längtar.....

Sådär sis, nu får det räcka :P


Uppdatering igen när jag har fått tillbaka mitt liv eller nåt



Inte långt kvar till sommaren nu






Kommentarer
Postat av: Jooz

Åh älskling då! Vilken fin bild, jag längtar som få! Leka snart å party nästa helg, guud vad jag längtar!! älskar dig <3

Postat av: Princess Leya I



Hahahaha!

Du är ju bara FÖR Söt !!

Tack, Nu är Jag är Jätte Nöjd & känner att jag har lite koll Igen !



En fråga...



Va har du Satsat / "Samlat"

på i Inrednings-Stil ??

Asså i Färg / Stil & Sånt ??



Typ e drömmen en Lya i :

Vitt eller Svart

Orientaliskt (Rött m.m.) eller Marint (Blått/Vitt)

Kitch eller Natur

m.m.m.m.

Va "Samlar" du på / Vad e din favvo Stil ??



Vääääldigt tacksam för svar !!!



Vi ses snart

Mitt Älskade Lilla Hjärte-Gos !

Puss !







2009-03-27 @ 11:54:02
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback