090510

Det känns i hela kroppen att jag drack alkohol igår. Min reaktionsförmåga ska vi inte ens gå in på och musklerna i kroppen har svikit mig helt. Jag ligger som en strandad säl i min säng och orkar inte lyfta ett finger (förutom nu när jag bloggar då). Men det va lätt värt det=) Oj vilken rolig kväll jag hade och jag behövde verkligen det. Vi började lite lugnt hemma hos Annie med att dricka vin och titta på Bounce. Sen blev det helt plötsligt gymnastik övningar blandat med uppträdande till Spice girl, BSB, Nsync mm. OCH självklart serious talk. När vi sedan kom ner till TK så kändes det som att man var 19 igen med lång kö och fullsmockat med folk. Jag å Annie svettades så det inte fanns något stopp, men vi kunde verkligen inte sluta dansa, de va ju sååå kul. Vi var nära på att hälla min cider över oss för att de va så varmt. Som tur var gjorde vi inte det, för det hade nog blivit ganska kladdigt. När klockan slog 2 var det  dags för "efterfest" hemma hos jessan å fille. Vi va 5 pers hahaha=). Killarna satt å lyssnade på hakuna matata på alla möjliga olika språk och fille låg på golvet och typ grät av skratt. Viktor hade tagit en eller två drinkar för mycket och dansade runt med en kudde och en kattleksak. Vid 4 snåret då det började ljusna gav jag å daniel upp. Dom andra hade hållt igång ända till halv 6 imorse. Galningar säger jag bara :P



Orkar inte lägga upp alla bilderna här. Man får titta på facebook istället =)

Ha en fortsatt trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: Carla

Japp han fyller 16 iår, visst är det sjukt?? Jag frågar fortfarande om det är kul att gå i fyran liksom =)

Postat av: Princess Leya I



Hahaha...

låter som en Riktigt Lyckad & Rolig Kväll!



Tyvärr så måste jag meddela att man

INTE blir MINDRE Bakis ju Äldre Man blir...

Raka Motsatsen Tyvärr!

:o(

Nu börjar det nästan kännas som att man blir

MER Bakis ju MINDRE man Dricker !?!?

2 Glas Vin & Dagen efter är Du TKO !!

Såå Hemskt & tyvärr Såå Sant !

:o(



Hörrö...



Du börjar Möjligtvis inte få lite

Abstinens efter Syster-Yster ??

Syster-Yster har nämligen Abstinens efter Dig !!



En Middag/Vin/Mys-Kvälls Bokning vore Super !

Säg till när Du har Tid, så styr vi upp nått !



Saknar Dig & Älskar Dig !

MOAH

;o¤







2009-05-13 @ 11:39:55
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback