090514

Herregud vad tiden går snabbt. Halva maj har ju redan gått. Inte bra, inte bra. Då kommer sommaren bara rusa förbi och hösten är här innan man ens har hunnit blinka.  Bäst att passa på att njuta medans det fortfarande är maj. Hur underbart är det inte när det är grönt ute och det fortfarande är ljust när klockan är 9 på kvällen =) Me like ♥

Igår klickade jag hem den här olivtvålen. Jag har hört att man kan använda den som schampoo och det får håret att växa fortare. Jag är ju lite skeptisk till att mitt hår skulle börja växa med raketfart men man måste ju alltid testa hehe. Jag har ju inte fått turen att födas med ett långt och tjockt hollywood-hår så då får man ta till andra grejer helt enkelt.  Wish me luck!!





Kommentarer
Postat av: Princess Leya I



Jaa, NJUT & NJUT för snart är Sommarn förbi !

Det är Sverige i ett Nötskal det !

Sad but True !



Vilken Cool Tvål !!

Har aldrig hört talas om den !?

Hoppas den Funkar för då vill jag oxå ha en !



Hoppas allt är bra!?

Massa Kärlek från Oss !



Postat av: Annie

Du är det charmigaste jag vet =D

2009-05-14 @ 17:59:34
URL: http://annieakerberg.blogg.se/
Postat av: Carla

Ja tiden springer verkligen förbi! Elliot är redn 4 månader, så snart blir det att börja jobba och lämna honom på dagis.. usch vilken ångest jag fick nu!

Sköt om dig!

Kram

2009-05-14 @ 23:14:02
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback