090527

Idag hade jag å annie ett maraton långt telefonsamtal. Efter att vi har pratat i 1 ½ timme frågar jag:

-Va gör du? (verkligen undrar också)
- Ja, va tror du? delar ut post kanske

Hahaha, jag skulle egentligen fråga vart hon var med de blev lite fel.

-Vart är du nu då?
- Jag är  vid Majtorpskolan
- aha okej
- Vet du ärligt vart de ligger??
-Men ja, de ligger där i Rosenlund
-Men varför vet du det?

-För Jossan har typ jobbat där nångång

Ja, de va roligt om man var med=D

Imorgon ska jag färga min utväxt, ser ju hemskt ut just nu. De är så bra att man är ledig på dagarna för då får man alltid tid direkt eftersom att alla andra alltid vill ha på em. Så imårrn kl.10 ska jag vara på Cut Point

Good night Lovers



Kommentarer
Postat av: Carla

Tack så mycket, va rörd jag blir! Då kanske vi ses på stan imorn, jag ska in en sväng till slöddret =) Kram!

Postat av: Jooz

haha, ja jag jobbade ju där en sommar;) love you

2009-05-28 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback