091130

Brände mig ganska rejält när jag solade solarium igår. Ett tecken på att man var (är) blek kanske??  Brukar alltid börja sola vid första advent så jag hinner sola 4-5 ggr innan man ska vara fin på julafton, juldan och nyårsafton.

Ska snart ut och springa/promenera när min huvudvärk har släppt. Vad har jag gett mig in på kan man ju fråga sig, har ju inte tränat på 1 år å då överdriver jag inte ens. Vi får väl se hur de går hehe =)

Och btw carlita, de finns en ännu värre bild än den du la upp. Den har legat gömd på allas datorer under sisådär 6 år. Minns du annies 16-års kalas där vi hade barnkalas som tema? Men det spårade lite och dom långa kjolarna vart korta klänningar osv....;)

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Så nu äntligen börjar du träna efter allt mitt tjat på dig.

Och då hör du inte av dig fastän vi bor tre meter ifrån varann?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback