A love game


I wanna kiss you, but if i do then i might miss u.


Jag har nog tittat på alla youtube klipp som finns nu på Robert Pattinson, å jag måste säga att jag är kär i den där killen. Kan man vara kär i någon man aldrig har träffat?! Hans blick i filmen får mig att smälta verkligen och det pirrar i hela kroppen bara av att titta på honom. Helt sjukt egentligen haha =)

Nu ska jag faktiskt ta å sova tror jag, finns inget bättre än att gå å lägga sig tidigt på fredagkvällar å veta att man får sova ut på morgonen. I morgon blir det shopping också med mami=)

Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

Läs böckerna säger jag bara, det bästa jag har läst!



Jag mår bara bra! Vad sysslar du med, jobb alltså? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback