Söndag


"Är relationer svåra eller är det bara vi som komplicerar allt?"



För ett tag sen diskuterade jag å Jessan vad man vill att ens pojkvän ska ha för egenskaper. Vi tog upp allt de där vanliga som alla säger och efter ett tag säger jag :

- Asså egentligen blir jag glad bara om han ringer mig

Haha, snacka om dålig erfarenhet av killar.


Nu har jag läst ut boken och fy satan va bra den var! Tänkte ge mig på bok nummer två nu, flickan som lekte med elden. Jag har kommit på att läsning är den bästa terapin. Man försvinner verkligen in i en helt annan värld och ens egna problem glöms bort för en stund =)




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Mmm, att läsa böcker är bra terapi:) Lyssna på musik är oxå grymt bra, men bäst av allt är iallafall att dansa :D

2009-11-17 @ 18:55:19
Postat av: Kat

Underbart - "jag blir glad bara han ringer" Ha, ha! Stumpan - HAN borde vara glad om du så bara behagar att andas på honom. Typ.



Puss

2009-11-17 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback