HAHA!


Up in YOUR face!!





Kommentarer
Postat av: chapelle

Bra där flickor! Precis den ilskan jag letat efter! :D

2009-11-21 @ 19:58:23
Postat av: Söstra Di



Hahaha L-O-V-E IT !!



Saknar Min Älskling så SJUKT Mycket!!

Hoppas Du ( & A ) Mår bra & har en Bra Helg!



Nu laddar Jag för att Styra Upp en Jul-Stöks-Kväll-de-Lux!

Typ Mys-Mys-Mys-Mys-Mys & Julstämning &

Glögg m. Snittar & Godis-Verkstad & ÄNNU Mer Mys!

Hur låter det???



Har knåpat ihop typ 50:11 recept, på bl.a:

Annies Favvo-Godis & en MÄNGD andra Godsaker!

Så en Mys-Kväll m. 1oo% Jul-Stämning är ett Måste!

Men...

...en Sisters-Only-Kväll är OXÅ ett MÅSTE...

för Lillis-Abstinens är ett Helvete...

Need My Lillis PRONTO lixom!!!!



Får Lön runt den 4/12, då Inhandlas alla Bageri-Ingredienser, det är bara Du/Ni som fattas!!

Säg när Du eller Ni kan, så styr vi upp något!

Nu Jäklar ska här Jul-Stökas!!

;o)



Älskar Dig Mitt Hjärte-Gos!

1oooooooooooooooooo Pussar & Kramar från Mig!



2009-11-21 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback