Yeeeah

Asså jag har fortfarande lyckorus över att jag har köpt ett par skit snygga skor=) Tänk att en sådan liten grej kan få en att må så bra?! Just nu känner jag mig som världens lyckligaste tjej =) hehe



Åh mina fina älsklingar haha =)

Idag övade eleverna på alla lucia-sånger som dom ska sjunga sen den 11 december när det är lucia på skolan. Å jag bara älskar dom där låtarna, dom är så himla fina. Vill också gå lucia-tåg å sjunga dom där sångerna.Någon som är på? haha :P 

Nu ska jag hinna läsa 1 timme på min as braiga bok som redan hela sverige har läst, Män som hatar kvinnor.  För sen klockan 9 börjar ju DH mina kära vänner och de kan man ju inte missa :P

Puss å Kram

 


Kommentarer
Postat av: Jooz

Jag är på!

Postat av: Bunny

Jag valde verkligen rätt dom är perfekta!

2009-11-11 @ 11:06:31
URL: http://annieakerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad fiiiiiina!

2009-11-11 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback