091005

Jaha, då var de min tur att va sjuk då :( Jag som har klarat mig så bra under hela sommaren när alla andra har vart sjuka. Men inte får jag ligga hemma under täcket å sova å tycka synd om mig själv. Jag måste ju ändå gå till jobbet eftersom jag absolut inte har råd att vara sjuk. Jag har inte fått någon feber än så länge men jag tycker att min dunderförkylning är jobbig nog. Jag nyser konstant och missbrukar ipren och nässpray. Somnade direkt efter jobbet när jag kom hem och vaknade för en stund sen :P hehe.

Orkar inte vara sjuk. Hur länge håller en förkylning i sig?! De ända positiva med de är att man tappar aptiten och orkar inte äta lika mycke, så kan ju hoppas på att man går ner kanske ett ½ kilo iaf haha =D

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och titta på mina tv-program!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback