091008

Min kropp tycker tydligen inte att de räcker med att vara förkyld, för nu har jag börjat hosta också. Har redan ont i bröstkorgen av allt hostande. Åhh orkar inte, jag vill bli frisk. Varför är inte cocillana receptfritt för? har en gammal flaska som jag har haft i flera år hemma men den är nog inte så bra hehe. Jag är ledig nu 3 dagar så det blir en lugn helg för min del

Nu ska jag lyssna på lugna favoriter och sova =) Lyssnade alltid på de när jag skulle sova för länge sen, men då hade jag också någon att krama om och dela det med :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va synd de e om dej!

2009-10-08 @ 21:31:40
Postat av: Anonym

Fan va synd de e om dej!

2009-10-08 @ 21:31:48
Postat av: Marre

Aa ja vet, de är as synd om mig :P

2009-10-09 @ 13:20:41
Postat av: Söstra Di



Förlåt...

Förlåt för att Jag vart Världens SÄMSTA Syster

dom senaste Månaderna...

Mår så Jävla Kasst & vill Inte att du ska behöva gå & tänka på MINA Problem, livet är Hårt Nog ändå!



Jag har Tänkt på Dig VARJE Dag sen Jag blev Sjuk & Hela vår Planerade "Svensson-Helg" Sket sig Brutalt!

Nu börjar iaf Min Mystiska "Lung-Sjuka" bli bättre =

Hostar inte som en Gammal Kärring m. KOL...

Alltid Nåt, Right!?

Nu är det "bara" allt det andra som ska...

bli bättre!?

Väger ju 6kg Mindre än Sist du såg mig &

Min Traditions enliga Höst-Mörker-Depp-Bubbla är ett Faktum...



Nu har Jag som Mål att bli Stark Nog att köpa Skumpa & sen komma & Skåla med er på Jessans B-Day, Jag bara SKA Orka med en Skål med er, JAG BARA SKA DET!!!



Du Måste Lova att Du ringer el. kommer hit om du behöver mig, Dag som Natt!!!

Din Säng är alltid Bokad här ;o)

& Jag Smittar INTE, så du behöver Inte Oroa dig för det!



Jag Älskar Dig Min Älskade Lilla Lillis...



1.ooo.ooo.ooo.ooo.ooo.ooo.ooo-tals Pussar & Kramar från Mig & Princess



MOAH

;o¤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback