Läsa vs Harpan

Försöker verkligen ta mig igenom boken Män som hatar kvinnor, men det går inte när jag redan vet att dom 100 första sidorna är jätte sega innan den blir bra. Jag kan typ läsa 1 sida, högst 2 innan jag försvinner bort i andra tankar. Jag är bara på sidan 22, så alltså är det 78 sidor kvar tills den blir bra. Orka!! De är mycket roligare att spela harpan som jag har blivit totalt beroende av. Kan man ens bli beroende av de lixom?!  Jag sitter å spelar de flera timmar om och om igen. De är ju helt sjukt haha :P Åkte inte ens med till jessan igår för att jag spelade harpan och kunde inte sluta.( Men jag va faktiskt trött också, jag lovar annie) De här måste stoppas känner jag innan de blir pinsamt haha =D

Ska nog spela lite nu innan jag ska äta :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gullunge. förresten jag lovar boken blir bättre!!

Postat av: Carla

Men jag kan berätta dom första hundra sidorna så får du läsa resten sen då!=D

Visst är det lite kul med ett beroende iaf, jag är ju som bekant farmville beroende och jag älskar det :D

Hoppas du mår bra! Pusså kram

2009-09-22 @ 23:57:42
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback