Lyckorus i hela kroppen

Igår hade jag en såndär förbannat bra dag =D Efter jobbet åkte jag upp till storstan för att möta upp Josse. Vi satte oss i Kungsan och åt en varsin gammal hederlig magnum glass :) Sen åkte vi till medis där Josse bjöd mig på en födelsedagsmiddag. Jag valde PizzaHut haha, kanske inte så kul men FAN va gott de va :) Efter det skuttade vi vidare till ett mysigt ställe på söder där vi drack vin och pratade hela kvällen lång. Mysfaktorn var hög kan jag säga :D Jag va inte så pigg imorse när jag skulle till jobbet, Men de va sååå värt de ♥



I tisdags hade jag också en oförskämt bra dag. Då åt jag världens godaste oxfilépasta och drack vin på Barolo med Alle, Julia och Jimmy! Snacka om vardagslyx, de är nästan så att jag blir avundsjuk på mig själv för att jag har det så bra just nu :D

Nu blir det ett varmt bad å sen sängen

Natti




Kommentarer
Postat av: Söstra Di



Det är du såå värd Snutt, så NJUUUUT!



Good Things Come To Good People

Så det så!

;o)



Älskar Dig!



Postat av: Joos

Majs majs <3

2010-04-18 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback