Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Just nu har jag lyckorus av ingenting. Hur går de till egentligen??

Min helg har varit helt perfekt =) I fredags åt vi thaimat och drack vin hemma hos Alex å Phille. Sen begav vi oss ner till maren för att se Darin som förresten va as bra!! Jag va tydligen 14 år igen och tog med mig vinflaskan ner som jag så fint stod å drack ur medans jag gömde mig för polisen och vakterna haha ;) Efter de blev de donken med cheeseburgare i vanlig ordning och en snabb visit på flamman innan jag satte mig i taxin hem



Sen på lördan var det bara att gå upp och göra sig i ordning igen ;) Då åkte jag och några kollegor ( Ola också) upp till globen för att gå på kommunalfesten som ägde rum där. De va massa bra artister som uppträdde och de va riktigt trevligt. Sen fortsatte kvällen på nåt hak på söder innan vi ungdomar gick vidare till Metro och dansade loss till stängningsdags. Gissa om jag hade ont i fötterna efter de :P Jag älskade stället och musiken, men hur kan man inte göra de när dom spelar låtar som A-teens, Spice Girls och massa andra 90-tals klassiker =)

Halv 5 klev jag innanför dörren för att sova några timmar innan jag skulle upp igen och träffa min favvokille♥

Och imorse när klockan ringde så ville jag dö för att jag va så trött hehe. Men de va de värt =)

Tack till alla som gjorde min helg!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh jag vill också till Metro! Inte ofta dem spelar så bra musik :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback