Fredag

Imorse när jag skulle till jobbet tänkte jag ta mammas stövlar på mig eftersom att mina är så hala och man måste gå med myrsteg för att inte ramla och slå ihjäl sig. Men de gick tydligen inte eftersom att mina vader var för stora och jag fick inte upp dragkedjan!! Förstå min tjockångest då :( Kul att min mamma är mycket smalare än mig lixom!!! 

Då är de väl bra att jag ska på dance-passet idag 17.15 och på Bodyjam imorgon 9.30

Så ni alla smala där ute som inte kan gå upp i vikt, jag säger bara njuuuuut. För de är ett helvete att ha ångest efter varje måltid och varje gång du tittar dig i spegeln!!!

Ska föröska slinga mitt hår idag också. Kommer förmodligen gå åt helvete. Så om någon känner att dom är bra på att färga hår så får man mer än gärna hjälpa mig =D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Bekka

Jag tycker i alla fall du är världsfin som du är! Önska jag kunde skaka loss tillsammans med er ikväll. PUSS

2010-02-19 @ 16:21:49
Postat av: Steve

Du kan fortfarande äta mat du gillar. Ät bara mindre! :D

2010-02-20 @ 14:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback