I believed in everything you said


Vilken sjuk natt haha =) Fick inte tag i nån taxi såklart men snälla Mickis fixade så jag kom hem. Asså ni förstår inte min panik när jag var fast på den där festen där jag egentligen inte kände någon och fille å jocke hade stuckit eftersom dom hade gångavstånd hem. Fulla jag glömde ju bort att de va nyår och att de då är omöjligt att få tag i taxi. Helst av allt ville jag bara lägga mig ner å grina och önskade att jag kunde trolla mig hem hehe. Men dom flesta var rätt trevliga så jag hade ganska kul ändå även fast jag nog va den som var mest "nyktrast" där =) När klockan var halv 6 var jag äntligen framme i Pershagen, å de va en sån lättnad haha. Träffade även Rasmus, Robin och en väldigt full Lars på vägen hem haha =)

Men middagen och festen hemma hos Fille var väldigt lyckad. Vi breakdansade, matade jocke med godis, la frysta köttbullar och godis i allas glas och bara hade skit kul. Tolvslaget firade vi på torekällberget med resten av södertälje. Stackars emelie å jocke fick bära mina saker och släpa upp mig för alla backar och jag betedde mig som att jag var 5 år =)

- Kan vi inte bara fira tolvslaget här i backen

Haha

De var iaf en kväll/natt att minnas=)

Tack till alla fina för en bra kväll !!

Nu ska jag försvinna in i sagornas värld och läsa min Twilight-bok




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback