Somtimes they come back again

De här är min sämsta dag!! Jag har tappat min mobil, vilket jag är så arg över så jag vet inte vart jag ska ta vägen plus att Jessan flyttade till Göteborg idag, vilket jag också är arg över och inte stödjer ett dugg! (snäll kompis jag är hehe )

Varför ska alla flytta ifrån mig?? Ja, jag vet att man inte vill bo här, men kan ni inte åtminstone flytta till samma plats så att jag också kan flytta dit(OCH Annie). Nu är ju alla bara utspridda och jag vill va med er allihopa samtidigt♥







Här är dom skyldiga som har lämnat mig

Men jag älskar er ändå och längtar till sommaren då förhoppningvis alla är hemma samtidigt =D

Puss


Kommentarer
Postat av: Buns

Buns vi gör såhär! Vi rycker upp Södertälje och skaffar världens bästa liv så att alla vill komma tillbaka!!!!

Postat av: Mysan

Fin du e babe.. vi finns ju alltid hos dig fast på lite längre avstånd.. vill du ha äventyr ska du ta ett tåg till Norrpan i mårrn vill ja lova.. det är festernas fest. Men hur som så ska vi bestämma en dag då ni som kan kommer till mig, och vad passsar inte bättre än den 20mars då ja fyller år? nej just då. då jävlar kör vi en tjejkväll så det inte duga



puss saknar dig

2010-01-29 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback