Onsdag

Dagens I-landsproblem är att jag inte vet vad jag ska ha på mig imorgon på skolavslutningen! Man måste ju va fin sista dan på jobbet. De känns helt sjukt att jag inte ska jobba där något mer efter imorgon. De började ju med att jag bara skulle jobba där 2 veckor i september förra året, sen blev det förlängning och nu har jag vart där ett helt läsår. Jag sa till och med upp min lägenhet i danderyd pga jobbet hehe. Jag har verkligen haft otroligt kul de här året och fått många fina vänner som jag aldrig kommer att glömma <3 Sen kommer jag självklart sakna mina elever otroligt mycket :( Men men....livet går ju vidare och tur är väl de hehe =) Jag kommer säkert grina en massa imorgon också :P

Puss


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt är bara bra, tack :) Själv då? Vad är det för jobb du ska sluta på? Kram Mikaela

Postat av: Mikaela

Härligt :) Vad kul! Själv har jag jobbat 2 år på förskola innan jag började plugga, bästa jobbet! Vi ska till Tunisien :) Kram

2010-06-09 @ 19:55:50
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback