Twilight Movie Night

Vilken drömkväll det blev♥ Jag å Annie var som två små barn på julafton, vi var lixom lyckligast i hela världen kändes de som =) Var femte minut var de alltid någon utav oss som sa - Asså shiit va snygg han är..... Och vi hade magkill under alla 3 filmerna. Eclipse va jätte bra såklart och hela kvällen var perfekt =D Halv 3 sen somnade vi i Annies säng för att 3 timmar senare åka iväg och jobba. Dock inte jag som fick skjuts hem kl.7 och fick sova vidare i min egna säng hihi

Nu ska jag ut å sola lite innan de är dags för några timmars jobb!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åhh vad avis jag är!

Postat av: Carla

Ja man såg på dina ögon hur lycklig du var :D

2010-06-30 @ 22:32:34
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback