Här brinner flitets låga, som johan skulle sagt :P


De blev inget jobb idag. Insåg att jag behöver vara hemma och vila upp mig. Sen kändes det lite elakt att sitta på jobbet å snora och hosta. Jag skulle själv bli ganska irriterad om jag själv va frisk å nån kollega kom sjuk till jobbet och smittade ner mig.

Så jag ska föröska göra sånt som jag aldrig hinner med annars som tex. att ta tag i det här lilla projektet å städa mitt rum. De går ju inte ens att gå på golvet längre hihi ;)



Sorry Josse, jag vet att du mår psykiskt dåligt av att se de här och att du helst vill ta första tåget hit och städa hehe ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Annie

Hahah YES jag tänkte precis samma sak! Undrar hur hon ska organisera sina kläder? Undrar om hon kommer tömma sin väska och ha speciella platser för sina "måste-ha-när-jag-åker-iväg-saker"? Undrar hur länge hon kommer lyckas ha det städat?

Postat av: Jooz

Hahah ja nu kliar det i fingrarna ska du veta!

2010-03-03 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback