Morsdag =)

Ingen har väl glömt att gratta sin mor idag hoppas jag ;)

Kvällen igår vart väldigt lyckad. Jag sammanfattar lite snabbt bara eftersom jag inte är den som direkt skriver långa och spännande inlägg om vad jag har gjort hehe :P Vi började iaf på barolo där va avnjöt god mat och vin. Sen fortsatte vi hemma hos Alex. Efter det skuttade vi ner till The strip där de va asmycke folk. Tyvärr så gick tiden alldeles för fort som vanligt så när klockan slog 2 så var jag fortfarande jätte pigg och ville festa vidare( de har inte hänt på 100 år)  Brante stod för efterpärlan och där fanns det naturligtvis inte nån alkohol som gick att dricka. Men de kanske man nästan kunde räkna med, för jag har aldrig vart på nån efterpärla där det har funnits vin och sånt kvar hehe. Klockan 6 sen ramlade jag in hemma hos Annie och somnade i soffan hehe. Idag är jag dödstrött och ska föröska överleva de här dagen ;)

Här får ni en as snygg bild på oss. Jag ljuger inte när jag säger att de här typ va höjdpunkten på kvällen. Vi skrattade så vi grät hehe =)



Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback