Listor är alltid kul

Snodde den här från Mickis =)

1. Hur gammal är du om fem år? 28

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina kollegor

3. Hur lång är du? 162 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Den där nya "Skräck" filmen med René zellweger

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Tack för maten den var god..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom separerade när jag var 1 år

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du i dag? Först klockan 4, men lyckades somna om å vaknade sen halv 7

13. Vilken är din favoritjulsång? Tänd ett ljus och låt det brinna....

14. Vilken är din favoritplats? Pershagen

15. Vilken plats föredrar du minst? Där jag känner mig ensam

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret...men de gör de fortfarande :P

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
De måste vart på kryssningen. Skrattade flera timmar i sträck

19. Hur stor är din säng? För liten...

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar men den är jävligt dålig

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan kläder oftast

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre stycken, men sover alltid med kudden ovanför huvudet

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Södertälje, Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren och tjocka strumpor på vintern

26. Är du social? När jag vill va de

27. Vilken är din favoritglass? Nu kommer ni tycka jag är jätte konstig men jag tycker inte att glass är så gott faktiskt

28. Vilken är din favoritefterrätt? Jag älskar paj och morotskaka

29. Tycker du om kinamat? Jo

30. Tycker du om kaffe? Nej de är de äckligaste jag vet

31. Vad dricker du till frukost? Ingenting eftersom jag inte äter frukost

32. Sover du på någon särskild sida? nee i mitten

33. Kan du spela poker? Ne de kan jag väl inte

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja med rätt person, annars kan jag ha lite svårt med närhet :P

35. Är du en beroendemänniska? Jo de är jag nog

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp

37. Vill du ha barn? Ja jag ska ha tre barn

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja pinsamt nog har jag de

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor

42. Äger du dyrbara smycken? Nope

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jag har massa favoritprogram

44. Kan du rulla med tungan? Ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner? De vet jag inte

46. Sover du med gosedjur? Nej.

47. Vad har du för ringsignal? Ja vet inte, den där vanliga Iphone signalen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Aa mamma har sparat lite kläder

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En pärm

50. Flirtar du mycket? Hmm...ja vet inte

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej eftersom jag inte har körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste? Breaking Dawn som jag fortfarande inte läst ut eftersom jag inte vill att den ska ta slut

54. Läser du dagstidningen? Jag läste LT varje dag när jag bodde hos mamma, men inte nu längre

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Aa jag röjer i Annies bil hahaha

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The Voice.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nåt töntigt

59. När var du i kyrkan senast? Första advent förra året

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Håkan och Clas

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?  Inte mer än en natt tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? De va i måndags när jag blev bjuden på middag

63. Vad lyssnar du på just nu? Miike Snow- Silvia

64. Har du varit med i tidningen? Jo nångång har jag de

65. Vad är det konstigaste du ätit? Ja vet inte, sill kanske?? de va iaf jätte äckligt

66. Vem såg dig naken senast? Mmm...;)

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa.

68. Hur imponerar man på dig? De är nog inte så lätt att imponera på mig, men att få mig att skratta är en bra början haha

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag vill helst va själv när jag är ledsen så jag ringer inte någon

70. Har du någon piercing? I naveln

71. Din största vinst? Mina fina vänner ♥

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook

74. Är du fåfäng? Joo

75. Ångrar du någonting du gjort? Joo..fast jag ångrar nog fler saker som jag inte har gjort

76. Hur gammal är din pappa? Min pappa är en ängel som skyddar mig varje dag

77. Vilket är ditt drömjobb? Säg de....

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? nee

79. Vad har du haft för husdjur? Kaniner, marsvin och en hamster =)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Att jag har världens sämsta självförtroende, att jag undermedvetet sätter mig i situationer där jag kommer må dåligt för att jag är rädd för att må bra och att jag vill alltid ha de jag inte kan få

81. Svär du ofta? Ja

82. Sverige när det är som bäst? En riktigt fin sommarkväll =)

83. Kan du åka slalom? Haha nee

84. Vad har du ätit i dag? Idag åt jag frukost bara för att jag sov hos mamma, sen åt jag lite lunch på jobbet

85. Vad har du för utbildning? Gymnasieutbildning

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Dom här 2 frågorna struntar vi i, de är lika bra :P

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

88. Vilken är din bästa egenskap? Och dom här 2 me

89. Vilken är din sämsta egenskap?


90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Men shiit...ingen aning

91. Saknar du något?
Saknar min pappa otroligt mycket

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja.

93. Vad gör dig ledsen? När man förlorar någon

94. Vad gör dig glad? Mina vänner

95. Har du varit gift eller förlovad? Jag har vart förlovad

96. Vad ska du göra i helgen? Ikväll blir det idol, imorgon Oskar linnros och på söndag blir det Oboy och mackkväll haha

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Har nog gjort ganska mycke knasigt

98. Vad har du för laster? Mackor

99. Vem är din förebild? Kanske inte har nån direkt förebild...men om jag ska välja nån så säger jag Katja =)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ta ipren för jag har sjukt ont i huvet

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska också på Linnros! Då kanske vi ses ikväll :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback