Måndag

Lördagkvällen var galen, jag va nog fullast i stan och skyller de på shotten som jag fick av Alle ;) Eller så kan de har vart att jag å annie drack en hel box tydligen, för de va inte mycke kvar dan efter när jag kände på den haha

Sprang även in i fel port och glömde bort vart jag bodde och tappade bort min jacka på flamman som sedan Alle hittade upphängd på en stol. Hon berättade även för mig att jag hade sagt att jag inte brydde mig om jackan för den va ändå gammal och tänkte gå hem i bara linne, smart tjej va??! Tur att jag hade kompisar som iaf va lite mer nyktra än mig som höll reda på alla grejer åt mig eftersom att jag tydligen inte kunde göra de själv ;)

Här är lite sammanfattning av kvällen, skrattade så att jag fick magont när jag läste Annies blogg






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Underbar kväll! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback