En såndär lista ;)

 

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Blååååå (tänker på bert när han säger de å blinkar med ögonen sådär ocharmigt haha)
2. hur lång är du: 1.62
3. vilken hårfärg har du: Blondie
4. långt eller kort hår?: Till axlarnna
5. piercingar i ansiktet: Nope. Hade piercing i näsan när jag va 15 men den varade inte så länge
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Jag är nog nöjd med min ögonfärg
7. hur lång skulle du vilja vara: 10 cm längre tack!
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Rött skulle va ganska coolt om man passade i de. Vilket jag absolut inte gör hehe
9. vill du ha kort eller långt hår: Lååångt hår =)
10. skulle du vilja ha piercingar: Har redan en i naveln sen 9 år tillbaka

senaste du
11. åt : en macka
12. drack: vatten
13. du fick sms av och vad de stod: Från Bekka "Träna ikväll? combat 19.00 Puss puss puss"
14. du skrev sms till och vad du skrev:  Till Bekka "Jag jobbar ikväll så kan inte.Men tror annie ska träna puss puss"
15. sa: "Mmm..." till mamma när hon bad mig hänga upp mina jeans. Jag har inte gjort de än hehe
16. kramade: Jag tror de va annie
17. kysste: Hihi hemligt ju
19. du spydde: De va nog den gången hemma hos Annie. Åh aldrig mer rebull-vodka shottar

kärlek,
21. är du singel: Japp japp
22. ditt förra förhållande va med: Honom orkar jag inte ens tänka på
23. ditt längsta förhållande: 3 år
24. med vem då: mitt ex
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Jimi såklart hehe
26. vem var din första kärlek? Jimi. Åh vad kär jag va i den där killen :P
27. gillar du någon just nu: Ne de gör jag nog inte
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: De beror på vad man menar med seriöst?
29. vill du vara singel: Just nu vill jag de faktiskt
30. vill du gifta dig i framtiden? Absolut!!
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Min flickvän heter Annie <3

vänskap
32. den som vet mest om dig: Annie
33. den vän som du har känt längst: Annie
34. allra bästa vän?: Annie haha
37. som bor långt ifrån dig: Dom är många som bor långt ifrån mig nu
38. den du har mest minnen med: Jag har mycket minnen med många personer
39. bra vän du inte träffar ofta: Jullefine <3
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Haha aa...

övrigt,
41. musiksmak: ALLT!! förutom rock
42. sport du gillar: Fotboll gillar jag att titta på
44. har du någon gång hört att du sjunger bra:  Hahaha neee
46. har du hört att du borde bli modell: Inte de heller. De va min största dröm när jag va liten :P
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Inte vad jag kan komma på nu
48. vem är mest galen i din klass?:  De skulle vara min kollega Linda <3
49. brukar du sova med en nalle vid din sida?  Nee, har inget minne av att jag nånsin har gjort de
50. vad tänker du på just nu: Just nu skrattar jag åt fråga nummer 48 hahaha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback