Lyckorus

Idag fick jag lägenhet!!!!! Fy satan va skönt de ska bli att flytta =) Jag har alltid haft så jäkla tur när de gäller lägenhet och jobb. Jag har i princip aldrig behövt anstränga mig utan de har alltid kommit till mig liksom. Haha lite vidrigt att skriva så kanske =) But hey! thats the truth;)

Idag är det också precis ett år sen jag började på mitt nuvarande jobb. Å jag är så glad att jag jobbar med dom jag gör=) De är så viktigt att ha bra arbetskamrater då du träffar dom mer än din egen familj och vänner. Vilken
 tur för mig att jag har hittat dom bästa då =)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis till lägenheten vännen min! Och jag håller med dig om att det är viktigt med goa arbetskamrater :) Puss

Postat av: Syster & "Leyis"





E RE SANT!!!!!!

Åhh GRATTIS =oD

Guuud va skönt,Äntligen, nu fick jag ett riktigt Glädje-rus genom kroppen!



Säg till när du behöver hjälp m. Flytt/Shopping/Inredning/Idéer osv.

I'm Ready to Help You!



Mängder av Grattis igen!

Älskar Dig!

2010-09-22 @ 09:52:16
Postat av: Tessan

åh vad kul! vart ska du flytta då? :D

2010-09-22 @ 19:10:33
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback