Annie gästbloggar

Nu sitter jag här på Buns golv och leker hysteriskt med hennes katter medans hon är asduktig och pluggar!

"Men kan inte du testblogga så vi ser om spåren funkar??"

Kan jag väl!! =D
Tänkte först köra en liten bloggrape men jag ångrade mig! Tänkte bara skriva lite kärleksord om min Bästis istället :)

Buns är liksom min äldsta och bästaste vän! Hur jag vet det? Jo för att vi behöver inte ens göra eller säga någonting för att ha kul tillsammans. Självklart kan hon vara tokdisträ och helt inne i sin egen värld när hon sitter med datorn i knät eller mobilen i handen men stunderna när vi bara är, dom är dom bästa. Ungefär som när vi kollar roliga klipp på youtube, tar tusen egobilder till bloggarna eller bara sitter och pratar livet i flera timmar. Det är vi det!

Ankan och Buns!
Hon är en stor kärlek i mitt liv.
Vet inte vem jag skulle vara utan henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback