Sommar nu tack!!

Jag, josse å jessan sitter å kollar på film, josse sitter i mitten. jag får ett sms av jessan där de står:

"kan du försöka sitta mellan mig och josse. Det luktar från hennes blindtarm"

Hahha, SÅ Störd!!

Julle har gjort världens godaste bananmuffins, dom smälter verkligen i munnen....mm gott!!!!
man kanske får ta en lr två idag, för vi var ju faktiskt å gymmade i morse, då förtjänar man de tycker jag hehe ;)

Till middag väntar kyckling med fetaost i, potatisklyftor och josses underbara svampsås, hihi hon är som min hemmafru, gör alltid såå god mat :D

Senare ska jag nog träffa alexandra tror jag, vet ej vad vi ska hitta på, men nåt kul blir de alltid!!!

See yah!

Kommentarer
Postat av: alexandra

tack för igår gummi... hahah vi röjde dansgolvet kan man ju kanske säga. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback