090809

Nu är jag i Södertälje igen, ska jobba här resten av augusti så då bor jag hemma hos mamma =). Ser inte fram emot att gå upp kl.6 varje dag nu :(

Hade en jätte mysig kväll igår =) Vi var på Dennis å Katjas innergård och grillade jätte gott kött å drack rosé och champagne!! Jag fick höra innan att de bara 2 kompisar till dennis som skulle komma, men när jag kom dit så vart vi tydligen 12 st hehe. Pontus och Mimmi va där också =D När klockan slog 3 så gav jag å Katja upp, då gick det inte å hålla ögonen öppna längre så vi gick upp å la oss. Jag somnade verkligen på 1 sekund haha:P Dennis kom inte upp förns vid 5-halv 6 på morgonen och bestämde sig då för att han skulle diska allt som tog typ 2 timmar. Kan säga att de lät verkligen som att han renoverade hela lägenheten. Jag å katja var inte glada på honom då hehe. SEn ringde mamma mig kl.10 å sa att dom skulle komma hem till mig å fixa ihop mitt badrumskåp, så de va bara att pallra sig upp med dunkade huvudvärk å alldeles för lite sömn. Som tur var så fick jag skjuts hem av Katja =)

Så nu är de väl dags för mig att sova så jag orkar gå upp kl.6 Usch!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback