Orka att sommarn kommer nu när jag börjat jobba igen....inte okej!!

De va tungt att gå upp i morse måste jag erkänna. De va ett tag sen man gick upp halv 7, och dagen börjar ju inte så bra heller när vi ser att de har vart inbrott på jobbet å dom har typ tagit allt som går och sälja. men dagen gick hyffsat bra iaf......ja menar, de har ju vart helt underbart väder, synd att man inte kunde ligga på en strand och njuta istället.

Sitter och väntar på att min bror ska komma, men ja vette fan vart han är. jag börjar tro att han kanske har kört vilse för han skulle köra från norrland, men nu ringde min mamma nyss och sa att han kommer om några timmar. Känns som att jag kommer sova då....är helt slut!!!


Men nu blir de promenad till statoil med björtan, de har vart lite tomt i södra utan han hahaa


ciao bella!!! (undra om den filmen är rolig?!)

Kommentarer
Postat av: Princess

Hey bejb! Hörde att d skulle va "middag" på söndag! Vill egentligen inte gå men börjar nu tänka att d kan va en bra ide me tanke på kräftfesten!!! Så vi kan tjata å tjata å tjata som bara vi kan tjata! Haha! Va säger du!? Tänkte vi kunde grilla nästa helg (när dom e borta) om d blir fint väder!? Slår en pling till dej i morrn! Löv jö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback