den här gången måste de funka....

varför är de så jobbigt att gå ner i vikt för? Jag tror jag är besatt av mat....jag måste äta hela tiden och de är ju inte så lätt att komma igång nu när man har festat 2 veckor, rökt typ 1 cigg paket om dan och ätit massa onyttigt. Jag måtr dåligt bara jag vet att jag inte får äta godis å allt annat som är så gott......ska köpa ett gym/gympa kort nu på friskis för 1900 :-  så ja måste föröska ta mig dit minst 3 ggr i veckan för att de ska ge nåt resultat.

Tänk om de fanns en tablett man kunde ta så att man gick ner i vikt och fortfarande kunde äta vad man ville........haha undra hur många som har tänkt den tanken.

Nee, men ska verkligen försöka bli hälsosam och äta bra mat, måste dra ner på rökningen+festandet också.




måste faktiskt gå nu, annie ska hämta mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback