Älskar sommaren!!

As skön kväll igår. Jag å Annie går hem till Fille å Jessan ( ja ni bor ju typ ihop) å Förkrökar där med alla. Tog typ 100 bilder med annies kamera där alla bara e skit fula. Vi var verkligen helt störda, dansade till all rolig 90-tals musik och rökte upp ja vet inte hur många cigg paket ( mår inte bra av de idag). När klockan var halv 12 typ så började vi röra på oss ner till TK, de va lixom fortfarande ljust ute då, tror inte de var helt mörkt på hela natten, as skönt ju! När vi kom dit så var d eju inte en jävel där som vanligt, går alla till hamn nu lr vart är alla på helgerna?!
Men vi roade oss själva, vi är rätt bra på de. SEn lyckas jag ju alltid träffa fel killar också, ja vet inte vad de är för fel på mig. han verkade vara jätte snäll å gullig å sen visar de sig att de är en person man inte ska vara med, men ingen säger te mig vem de är tills ja får reda på de själv efter hela kvällen....suck suck!! Måste börja gå ut i Sthlm igen tjejer, där finns de massa heta grabs. DE är helt skjukt för under hela vintern så ser man aldrig nåra snygga killar, de är helt dött ( därför man ska ha pojkvän på vintern) sen på sommaren så finns de massor med hetingar vart man än vänder sig, me like :D  Fast de allra bästa är på stranden när killar har bilabong badshorts, snygg kropp och är bruna.....säger bara de...Grrr ;) men men, tillbaks till kvällen. Vi går till kebab house efter och äter sen var de meningen att vi skulle på efterferre hos patrik jedbring, men de var bara jag å Annie som följde med och sov där hahaha....de va en rolig kväll iaf!

Sitter hemma hos mami nu, har ätit här. Jag, Annie och mamma ska åka till axa sportcenter för att kolla på MÅns och Danny, där kan vi snacka snygga killar....läääängtaaaaar efter att få se dom :D




                                                                                 


ska kila nu, ciao








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback