sooomaaar...

....eller aa,  kanske inte än, men de kändes ju som de idag iaf lr hur?! hoppas vädret verkligen håller i sig.....( de kommmer säkert snöa igen om 1 vecka) men men man får njuta så länge de varar, de gör jag fullt ut kan jag säga.
Gick ner på stan en liten stund efter jobbet å vart bjuden på mjukglass av Anton, gick förbi maren och såg allt folk som satt på bryggan i värmen, såg så skönt ut.....men jag åkte hem istället.....ville ju inte sitta där själv direkt haha :D. Sen blev de friskis som vanligt och Knutte å Anton följde med också. Alltid lika kul när dom följer med, man kan ju inte hålla sig för skratt hehe :D

Min dag har alltså varit perfekt idag kan man säga, tills jag läste i tidningen att det inte är deseperate housewifes ikväll. Sen när började dom sända hockey på 5:an?! ååhhhh....skit arg är jag!!!! Då får man väl vänta 1 vecka till då.


Sommarn 2006, oförglömlig!!



Ska kila nu...Byee




Kommentarer
Postat av: my

haha asså va fan gör vi på kortet? ja lägger upp lite bilder sen från när ni va hos mig..ska bara få arslet ur vagnen och på tisdag e de ju operation :S ja e lite rädd nu

2007-04-01 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback