9:e December


Så stilla, så sakta

Du tynade bort

Vi stod vid Din sida

så hjälplösa blott

Stilla kom döden,

den kom som en vän

Tog Dig vid handen
och förde dig hem






3 år idag. Saknar dig ♥


Mamma bad mig gå hem å hämta lite ljus. På vägen hem fick jag en känsla av att jag var tvungen att skynda mig. Så jag sprang så fort jag kunde, hämtade alla ljus jag såg och sprang ner igen så fort så det kändes som att benen skulle gå av. Mamma öppnar dörren och jag ser att det är försent. Han hade redan somnat in....

Jag vet att han gjorde det för min skull, så jag skulle slippa se han ta sitt sista andetag





Kommentarer
Postat av: Alexandra

:( fy vad hämskt, blir helt tårögd här, vill bara att du ska veta att ja tänker på dig gumman, <3

Postat av: Jooz

Du vet att jag älskar dig mest av allt!

2008-12-09 @ 23:50:47
URL: http://josefineericsson.blogg.se/
Postat av: Annie

Du är den starkaste människan jag vet... <3

2008-12-11 @ 17:56:56
URL: http://annieakerberg.blogg.se/
Postat av: My

Du klarar allt, allt du vill och tar för dig älskling!

pussar

2008-12-12 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback