Happy valentine!


 

" Varför ha pojkvän när man kan ha en Jessan?"

japp, då var den här kärleksdagen äntligen över. Tycker inte om alla hjärtans dag när man inte har pojkvän. men jag måste säga att jag har haft underbara människor som har ställt upp för mig idag. Josse har erbjudit sig flera gånger att hitta en blind date till mig, men jag röstade ner de förslaget, de va alldeles för seriöst för min del. MIna kollegor har föröskt hitta en kille till mig, men de lyckades inte så bra. men min dag har varit bra, min mamma kom å lämande en present till mig och jessan har vart min valentine date. vi åt romantisk middag, drack vin, åt godis och tittade på film, så jag kan inte klaga så mcyket. Tack alla underbara!!

jag vet att de där är jätte dåligt skrivet, jag får skylla på vinet och att jag är trött.


annars händer de inte så mycket i mitt liv. Jobba, träna, sova.....så ser min dagar ut från mån-tors! Och dom 2 närmaste helgerna kommer bli lugna eftersom att jag är pank, men de gör inget, jag har ju lets dance och melodifestivalen här framöver :P Ola ska ju uppträda på lördag så då sitter jag klistrad framför tv:n

nee, nog omd et, nu blir de duscha och kanske lite one tree hill om jag orkar

Kyss!!!


image184


Kommentarer
Postat av: emlaan

Ja vill se Olaaaa!!!:( :(

2008-02-15 @ 10:57:54
Postat av: alexandra

ja ska ju fixa ihop dej me min kollega :P haha...
ska säga att du tyckte han va söt, hihih :P

Postat av: marre

emelie jag ska rösta åt dig. du får sitta där borta i england å hålla tummarna för Ola!!!

2008-02-15 @ 17:19:16
Postat av: marre

haha, jag vet ju inte om han va söt efentligen, såg bara han typ 1 sekund

2008-02-15 @ 17:20:01
Postat av: Emma

Haha snuttan!
Skrev om dej i bloggen....du & din loverboy ;)
Krake enligt mej MEN....hellre Ola än en fri religiös & mycket obehaglig hallelulja tjockis!!!
Vi får se hur d går....MYCKET spännande!!!!
(Hoppas bara alla Bingolotto pensionärer ger FAAAAN i att rösta den här gången!!!)
Slår en pling imorrn å kollar va du har för dej!
Älskar dej!
PUSSSSSSSsssssss! ;)

2008-02-16 @ 00:42:23
URL: http://doggystyle.blogg.se
Postat av: StoreStorebror

Glöm inte att du ska hem till mig på middag en av helgerna.. :)
Kanske ska ta dit nån liten jobbpolare till dig
;-)

2008-02-16 @ 17:25:06
Postat av: marre

aa ja vet, de ska bli jätte mysigt på lördag. ta me dig en riktig heting till mig hahha

2008-02-16 @ 19:09:37
URL: http://mariieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback