Hej mitt vinterland, nu är jag här...

Jag är trött på vintern nu, ge mig sommar snälla!

Igår var det schlager och det firade vi hemma hos Annie. Vi åkte å köpte massa delicatobollar, bullar, chokladkaka och en påse med lösgodis. När vi sedan hade tryckt is oss nästan allt hade vi så ont i magen att vi bestämde oss för att gå ut på en promenad. Vi gick å lämnade av Patrik  som också va med oss och tittade på melodifestivalen hemma hos Erik och sen gick vi tillbaka. Utanför annie hörde vi att Knutte hade partej partej hemma hos sig så vi gick in och hälsade på lite. De va som att öppna dörren till det förflutna, de va lixom Pershagenfest där inne =D Lycka!!









Nu har jag så sjukt dåligt samvete över att ja har vart onyttig hela jäkla helgen. Jag åt lixom semla till frukost igår och godis till frukost idag och så ska jag äta smörgåstårta till middag ikväll. Plus alkoholen och kebaben i fredags. De gäller å träna hårt nästa vecka, ska inte sluta förns jag antingen spyr eller svimmar. Då kanske de har hjälpt lite efter helgens bravader hehe :P

Men nu måste jag börja fixa mig. Jag ska följa med mamma och janne till Ikea men jag älskar att gå runt där så jag har inget emot det. SEn ska vi alltså vidare till min bror som fyller år och äta smörgåstårta hehe =)

Hoppas ni haft en trevlig helg



Kommentarer
Postat av: Buns

Jag orkar bilden på oss =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback