Nya tag

Idag blir det inget festande för min del. Istället ska jag göra något jag aldrig har gjort, Att tillåta mig själv att må dåligt, att få vara ledsen och inte bara förtränga känslor som jag har gjort hela mitt liv. Konsekvenserna av att vara rädd för att må dåligt och att låtsas må bra hela tiden när man samtidigt känner att man kommer bryta ihop vilken sekund som helst är ÅNGEST!!! Jag har lidit av ångest i 4 år och det är verkligen helt fruktansvärt. Jag började förtränga min känslor när min pappa blev sjuk. Jag kunde inte hantera att må dåligt, jag låtsades som ingenting i ett år tills han gick bort och då fortsatte jag bara precis som förut eftersom att de då var "över". De jag inte förstod då var att jag behövde sörja, jag behövde må dåligt och inte va så jävla envis å tro att jag va så stark. De är de jag får lida för nu, de kommer ikapp än till slut.
Jag insåg det här för 2 dagar sen när min kropp inte orkade längre, de vart bara för mycket. Jag bröt ihop totalt och fick panikångest. jag kunde varken stå på benen eller andas och min stackars mamma som fick höra allt genom telefonen blev livrädd. De va då jag förstod att jag kan inte leva såhär längre...
Ska avsluta att säga till mina fina vänner och familj att jag älskar er av hela mitt hjärta♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gumman då! Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart! Ta hand om dig och se till att vara med alla vänner du har omkring dig. Stor kram!

Postat av: Elin

Marre, det är just det du gjorde nu, när du kände och skrev som var starkt. Att våga känna. Hoppas du mår bättre! kram

2011-05-01 @ 22:33:57
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Karin

Ta hand om dig! Finns här om du vill prata!

2011-05-01 @ 22:57:15
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback